Nieuwe campagne voor Goldwell

Kappersmerk Goldwell introduceert Go Goldwell: een nieuwe Masterbrand Campaign om via sociale media de unieke en onderscheidende kenmerken van Goldwell te communiceren naar zowel stylisten als consumenten. Met deze nieuwe campagne wil Goldwell dat zowel stylisten als consumenten weten dat een salonervaring met Goldwell synoniem is aan perfect haar.

Go Goldwell
De campagne bevat een reeks boodschappen onder de overkoepelende noemer ‘Een van de 100 redenen’. Elke boodschap benadrukt een andere stijl of consumentenwens, zoals ‘Wanneer blond blond genoeg is’ of ‘Geluk van slagen’. De campagne gebruikt dan de oproep tot actie ‘Go Goldwell’ om hen te laten zien hoe ze kunnen krijgen wat ze zoeken.


Consumenten en stylisten

Goldwell heeft de campagne gecreëerd om de consument er bewust van te maken dat de haarkleur en -stijl van hun dromen te krijgen is in een Goldwell-salon. Daarnaast wil het merk stylisten laten zien dat Goldwell de tools, opleiding en inspiratie biedt om hen te helpen hun kunstenaarschap en service naar een hoger niveau te brengen.

Goed het nieuwe jaar in
De Go Goldwell Masterbrand Campaign start in januari 2021 op de social media van Goldwell en in salons. Individuele salons kunnen de gebruikte materialen naar behoefte opnieuw inzetten.

Werk jij in de salon met Goldwell?

www.goldwell.nl

  • Vraag
    aan FNV MOOI?

    • Bel 030 - 23 14 221
    • Stel je vraag per e-mail
  • Word lid
    van FNV MOOI

    • Hulp & advies
    • Kortingen op producten
    • Antwoorden op al je vragen
    Klik hier